Shape

Kommer fortsätt träna innan jobbet framöver. Det är så mycket skönare att ha träningen gjord när man slutar. Att bara känna när man hoppar av bussen vid 18.40 att man bara kan gå hem, äta och bara vara resten av kvällen. :))

Idag körde jag ett pass som heter SHAPE det var andra gången ja var på det och idag kändes det mycket bättre. Hade mer koll på övningarna och vågade utmana mig själv på det mesta! ;)

Sedan är ju det bästa också att om man känner att man vill köra ett extra pass och om man är taggad och vill köra ett pass på kvällen så kan man ju göra det. Och känna sig extra duktig!:)) perfekt ju!

Imorgon blir det inget pass för min del. Tråkigt men jag hoppar gladeligen över det. Ska skjutsa iväg mylove på morgonen och sedan på kvällen kommer det fina tjejer till mig<3 :))))))))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0