Free

Idag är det min härliga lediga dag. Igår var jag stressad över att jag hade så mycket att göra. Men nu är jag lugnare och känner att detta är en skön ledig dag. Jag har lite jag ska göra idag men de ordnar sig!

Jag ska ner till stan och ta vaccination inför resan i sommar. Hua! Men de går nog bra ;p ska även till banken och en sväng på stan.

Invägningen var inget plus. Det blev +3hg.. Men det har med att våra promenader har inte blivit av denna vecka. Förra veckan var vi jätte duktiga! ÄNDRIG fröken Eriksson!! Annars går träningen bra tycker jag, vi kör på nya övningar och de är mycket roligare nu när vi har bytt. Ska bli spännande att se hur vi ligger till när vi går tillbaka till de förra passet ;D lite roligare osså nu när man kan heja på andra personer på gymmet! KUL!

Ju längre tiden går så trivs jag bara mer och mer. Jag känner att jag har valt min rätta väg. Den var lite spretig för några år sedan.. Mycket jag ångrar och vill radera! Done is done! Ångest på hög nivå när jag blickar tillbaka! Men man förändras och de har jag verkligen gjort! Jag lever ett liv jag bara älskar och jag är så otroligt lycklig med det jag har! Och jag blir bara säkrare och säkrare var dag som går! Jag älskar allt här nere i skåne, mitt fina Helsingborg! Och Jag älskar min fina fästman! <3

Nu springer verkligen veckorna förbi. Idag är det en vecka sedan tjejerna kom ner till mig. Just dom tillfällena kunde riden stanna tycker jag! Men men de är ju bara en sådan önske sak man har. Nu i helgen får vi troligtvis besök! Ska bli sjukt kul! Jag vet va de mesta kommer pratas om! Iiih! LÄNGTAR SÅ JAG SPRICKER!! :D

Nej nu blir det att slänga sig i duschen för att fräscha till sig litte! :)) Hoppas ni alla har en bra dag för det har jag minsann!! <3




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0