F r e d a g!

Härliga fredag. Det är en bra men kylig dag vi har här i Skåne. Men de går fint. Vore lite skoj med massa snö men det får vi aldrig här nere. Inte så massa som jag menar. Skåningarna tycker vi har en hiiiimla massa om de är 1dm hahah! 

Ikväll blir det lungt för min del, funderar om jag ska ta ett varmt bad efter vi har ätit. Tända lite ljus och gotta ner mig. :) 

Snart är det en vecka kvar till första advent. Hur sjukt är inte det? Och snart är det min 25 års dag. Vet inte riktigt hur vi ska få till de med firande. De ända jag har bestämt såhär i förtid är att jag vill ut och äta på en restaurang :) såå himla mysigt! Sedan får vi ha fixa till något festligare med vänner och så någon gång där osså! <3 

Härliga december! Det kommer bli en mycket fin månad<3 





Kommentarer
Anonym

vilken härlig bild! :)

2013-12-01 @ 13:42:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0