Lördag

Då är det dags för denna jobbelörda' igen. Det kommer bli en bra lördag detta. Mitt humör är på topp och i ef/kväll blir det att ta tåget till Malmö för att möta upp fina vänner för lite middag tillsammans. Mycket trevligt! :)) 

Dagarna rusar förbi i en väldans fart men ni som känner mig så vet ni att jag tycker de är såå skönt. Det ska vara full fart hela tiden. Love it <3 

Nästa vecka har jag jobbat på Frisyrmakarna i ett år. ETT ÅR! Det har verkligen gått så himla fort. Jag hoppas på många år till. Älskar mitt jobb och mina fina hjärtan på jobbet! Vi är ett himla bra team! ;) 

Har dock väldigt mycket tankar i huvudet som jag försöker få bukt med. (Positiva) Men de löser vi så småningom! Man ska följa sina drömmar och mål här i livet! Och jag är på god väg till att göra det. Jag har lyckats pricka av några iaf : )) 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0