Fredag ♥

Härliga fredag ♥ 
 
Jag har jobbat 9-18 och sedan bara tagit de lungt här hemma i soffan. slumrade till en liten stund. Hur skönt va inte det? :) Men känner att jag strax(om någon timma kanske) skall ta mig in till sovrummet och få min skönhetssömn. Jobb imorgon och sedan har jag helg. Fy tusan va skönt de ska bli. Dock är jag änka i helgen men de är nog kanske skönt de osså ibland :) haha
 
Vad hittar ni på denna fredag och helg då? :)
 
Snart är vi i mitten av september och hugedamig va fort tiden går. För några dagar sedan hade min älskling bott här i Helsingborg i 1år. Och i oktober är de min tur att fira 1 år i denna fina och otroligt vackra stad. Som jag älskar de liv vi har. Den 10 oktober har jag varit på salongen i ett år. ETT HELT ÅR! Jisses säger jag bara. Det är verkligen super skoj och jag älskar mitt jobb och mina fina på jobbet. Mina hjärtan ♥ 
Ångrar inte en sekund att jag flyttade hit. Men de visste ni ju redan ;) Men de kommer jag nämna tusen gånger till sådeså! 
 
Kunde jag så skulle ja plocka ner mina fina från skogarna hit ner. Men inte så lätt att få hit dem. Men men så är de. Dom är välkomna precis när och hur ofta dom vill så bollen ligger ej hos mig mera utan de gör den hos dem :) Så tjejer nu kommer fröken Eriksson sluta att fråga/tjata på er, nu är det helt upp till er ♥  :) 
 


Just nu kan jag känna att jag längtar efter denna höst och vinter. Vill tända upp vårat hem med en himla massa ljus. krypa upp i soffan med tofflor och ha min onepiece på mig. Och som min fina härliga kund sa idag så är det 3 månader kvar till lucia. 3 Månader kvar. ojoj! Det får mig att längta till Jul och till att sitta där i soffan hos min fina familj och träffa alla nära o kära. Det kommer bli en fin jul iår, i can feel it! ♥ 
 
Sedan ska vi ju resa till sälen med svärisarna osså. De kommer bli toppen! Så kul att ha små inbokade saker så man kan ha något att se fram emot. :) Nä kanske var detta allt för ikväll. Lite babbel om allt och inget typ. 
 
Puss och kram 



Kommentarer
Lollo

Visst är det väl härligt med höst och vinter :) Jag älskar allt myspys som blir med alla tända ljus och att krypa upp i soffan med en stor skön filt :)

2013-09-14 @ 13:36:31
URL: http://sweetlollo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0