Fridfullt <3

Sitter på bussen och blickar ut mot havet och över till Danmark. Idag är det näst intill vindstilla.. Alltså denna känsla går inte att beskriva, hur jävla (rent ut sagt, ordagrant) fint det är här nere?? :) Jag får en liten pirrande känsla när jag ser allt vackert. Det känns som att det var igår vi flytta hit. Allt är så fint och fridfullt. Men det är nu ett år sedan. ETT ÅR!!!! <3

Vi har hunnit med en himla massa detta år. Men till mesta dels har vi jobbat jätte mycket. I sommras hade jag lite planer på att testa diverse restauranger och sena ute kvällar. Vilket inte alls blev så. Jag han med en sen ute kväll som var en utav de bästa kvällarna i mitt liv måste jag säga. Har aldrig haft så skoj. Vi körde en rejäl barrunda som blev till tidig morgon! Jag hoppas på fler sådana kvällar snart! :) <3 

Om jag fick önska mig en sak här i livet så skulle Min allra högsta önskan vara att ha min och j's familj och nära här nere! För nu tänker jag inte röra mig ur fläcken. Love it here❤️ 



 


Kommentarer
Marlén

Skönt att ni trivs ❤️ det var så kul att se hur ni bor..verkligen jättefint! Saknar er ❤️ Puss

2013-09-25 @ 20:59:08
URL: http://www.anithamarlenlinnea.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0