Jobb 3timmar

Idag fick det bli lite jobb i em. Men vad gör man inte för sina kollegor<3 :)

Idag har jag fixat lite hemma. Tvätt och städ med andra ord:) Men de är ju så mina torsdagar ser ut :)

Imorse blev de ingen träning. Lika bra kanske med tanke på den träningsvärk jag har i mina armar och den kommande värk jag inväntar i brösten ;) haha så gött! Ikväll blir det löpning eller en pw :) nu är vi på gång igen. Och hoppas de håller i sig nu:)) heja!

Igår blev de en lång pw med en fin vän här nere, Jenny. Vi babblade på som bara den. Vi har mycket gemensamt tycker jag:) absolut inte sista gången de blev en pw ihop! :) när blire här näst tro? ;) haha! Tusen tack iaf!:))

Nä nu blire att poppa i lurarna och försöka slappna av litte :)

Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0