Längtar

Längtar så mycket tills jag slutar och vaknar imorgon.. Då är jag leeeeediiiiig! Så skönt! :) då är de tvätt som står på schemat och funderar på att bara göra det. Plus att fixa mina naglar är ett måste! Dom ser förjävligt ut!:p 

Har haft ett par dagar nu då jag är så himla trött. Dricker mycket vatten och tar någon extra vitamin för att kolla om de hjälper.. Gör de? Nja vet ej. Men men de blir väl bättre snart :)) 

Hur är det med alla er? :)) 

Längtar tills min syster och hennes kille kommer hit löningshelgen. Det ska bli otroligt roligt!:) sedan hoppas ja de andra kommer snart! Annars så ses vi väl till jul? ;D haha!! 





Kommentarer
Lillsis

Jaaa, snart kommer vi neråt! Läängtar 💖💖💖 pussss

2013-09-14 @ 16:45:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0