Nyfiken

Nu är vi så nyfikna på vem du är lilla pluttis... Inte alls många dagar kvar tills jag får gå hem och tills du är beräknad. Det här känns underbart! 

Jag längtade inte så mycket tills jag fick gå hem. Men nu när man är lite tyngre i kroppen så känns det så skönt att ha så få dagar kvar. Nu vill man verkligen vila upp sig. Man får inte mycket sömn om nätterna då man inte finner någon bra sovatällning och när man väl har gjort det så blir man såklart kissnödig och måste gå upp. För att sedan hitta en bra ställning att sova i. När man väl har gjort det så vaknar den lilla skruttisen såklart och ska böka omkring en stund. Men va jag älskar dessa så rörelser och sparkar du ger mig. <3 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0