Tacksam ❤️

Jag är så enormt tacksam för hur jag har mått och mår i denna graviditet. 

Ibörjan längtade jag efter att få må sådär dåligt som vissa tjejer gör. Just för att jag ville känna av att de är något som faktiskt händer med och i kroppen. Nu njuter jag så mkt jag bara kan. Det känns att den lilla krabaten i magen växer så de knakar. Alla muskler och organ trycks undan och det är ett himla liv vissa stunder på dygnet:) 

Idag är det 84 dagar kvar och 70% av tiden har gått. Nu känns de att tiden bara rusar iväg i en väldans fart. Men de är bara super skoj och mysigt. För vi längtar och längtar efter att få träffa våran lilla skatt. Jag är taggad på alls som komma skall och är inte ett dugg nervös inför förlossningen. Det känns väldigt skönt. Kroppen sköter allt av sig själv istortsett o gör den inte det så finns det ju hjälp att få från kunniga människor som finns omkring en där. ❤️ 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0