Känslor

Att mina känslor inte är i den fas dom en gång varit i är ett faktum just nu. Tårarna kommer väldigt lätt när set inte blir som jag tänkt mig, när jag blir frustrerad och arg. Men de är väl så det är med alla dessa gravidhormoner.. 

Och denna otroligt tråkiga äckliga buss som man får sitta på två gånger om dagen 5dagar i veckan skulle jag kunna betala mycket för att slippa. de är inte bekvämt för fem öre att sitta här. De trycker på revbenen och min rygg säger ifrån. Jag hoppas FK godtar min överklagan. Men ska jag stå ut och tänka positivt dessa 22 jobbdagar som jag har kvar innan jag har tänkt att gå hem. Sedan är det vila vila och igen vila. 

Vi längtar efter våran lilla pluttis så otroligt mycket. ❤️ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0