Maktlös, frustrerande, ledsen..

De är bara några kännslor som ja känner just nu. Att veta att inget hjälper mot denna 'åkomma' är fruktansvärt. De gör mig så arg och ledsen. förut pratade jag och sedan var ja nära på att spy pga detta. De har satt sig i halsen om de är denna 'åkomma' som sagt. De som stör mig är att de finns ingen ja ni hörde rätt, INGEN läkare i hela världen som vet vad detta beror på påstod läkaren inne i örebro. Jag tycker de är väldigt konstigt. Men ett namn och att de inte är farligt de vet dom ialla fall. =/ Går inte detta ner nu som är i halsen så kommer ja åka in till akuten.. Men vad skall de göra? De finns ju inget att göra har de sagt, dom hittar ju inget fel å mig här i Karlskoga. Så de känns lite 'onödigt' att åka in till dem. Förlåt, men de är så jag känner...

Jag skulle vilja ge denna 'åkomma' till alla er, just för att visa och få er att förstå att de är hemskt. De är verkligen inte skoj för fem öre. De känns som att ingen tar seriöst på mig. Men de är kanske bara en kännsla som ja har. Jag vill absolut inte vistas utomhus när detta uppstår.

Jag är väldigt ledsen, frustrerande, arg, maktlös...



Bilden är tagen (23.08 idag)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0