Om och om igen...

Jag sitter och läser detta mail. Jag har haft min inkorg öppen med detta mail hela kvällen. Om och om igen har jag läst de och blir lika tårögd och grinar varje gång. Jag blir fruktansvärt glad, lycklig. Jag är tacksam för att de finns personer som hittar de personer som behöver hjälp. Jag behöver hjälp, och nu tror jag att de här kommer lösa sig jätte bra. Att någon blir/blev berörd utav de jag har skrivit och skriver betyder så mycket för mig så de är inte sant. Jag vet inte hur jag skall kunna tacka denna människa. Som förut, ja sitter här med tårar i ögonen och är glad! Jag finner just nu inga ord.

Ett stort tack Mattias!


Kommentarer
Fanny

eeh va? skriv så alla förstår vad du menar ist!! så slipper man sitta och va nyfiken...

2010-03-15 @ 22:57:13
URL: http://fhakman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0