Försvinn!

Snälla, hur många gånger skall jag be till Gud att detta elände ska försvinna. :( När de är och kommer inombords blir jag lite rädd.. Dock har ja haft denna typ av kännsla ett X-antal gånger innan så jag vet att de inte är någon fara. Men de gör mig ledsen, att veta att man är 22 år och har en sjukdom som inte går att bota :( Man förstår nog inte hur de känns om man inte har de. Ni får tycka ja är töntig, eller som ältar detta men vad gör väl de? Detta är min blogg, och jag bestämmer vad jag skall skriva. Inte ni.

När jag får ett anfall tänker jag, varför skall detta just ha kommit till mig.. Var någonstans kommer de här näst.. Varför, varför, varför? :(


Kommentarer
Fanny

Sweetie, kan tänka mig att det inte är lätt. Även om jag inte kan förstå till fullo!

Stå på dig, låt den inte besegra dig, inte ens lite grann! Puss&Kram i massor!

2010-05-11 @ 14:16:17
URL: http://fanniiiii.blogg.se/
annelie

<3

2010-05-11 @ 23:04:42
URL: http://annlii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0