Thursday's workout!

Nu försöker jag hitta mitt träningsug. Det är seeegt men det skall gå! KAnske blir lättare att hitta de om ja drar in lurarna i öronen och drar upp volymen?

Idag blir det ett hårt pass på Ct'n. Jag har inte tränat på 2 dagar nu så nu blir det att höja tempot och öka motståndet. Här skall det svettas och brännas kalorier! Hoppas jag har samma kännsla som sist jag körde. 

Träningsvärken kom aldrig efter BP'n, visst ja kände lite grann men inte så mycket som jag hade hoppats och väntat på. Måndag blir det att gå iväg igen på Bp. Jag och mylove kör varje måndag.

Det blir att lägga in fler pass snart men jag tar de i en långsam takt för att inte tappa suget. Jag vill inte att det skall hända det som hände sist jag tränade. Ni kom känner mig vet hur mycket jag tränade och hur mycket jag brann för det och speciellt Body pump. Jag älskade och fick en sådan kick utav att köra det. Men sedan vände det och jag fick panik, jag fick en sådan otrolig ångest för att gå till gymmet. Vad detta berodde på vet jag inte helt ärligt till 100%. Det var väldigt tråkigt ialla fall. Jag körde ca 5-6 dagar i veckan och vissa dagar 2 pass om dagen.
Men nu är jag på banan igen efter ca 1½ års uppehåll. Det känns otroligt skönt och jag gillart. CT är något jag verkligen älskar att köra som ni har märkt. Att känna kroppen jobba och att få känna hur bra man känner sig efteråt är fantastiskt. iloveit♥



Nu skall jag byta om och gå iväg. Idag kör jag på mina nya tränings byxor. Ni får se dem sen ;)

P&K


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0