En trött saris!

Som jag har längtat och tjatat om ett body combat pass hela veckan! Så fick jag plats nu idag på ett BC pass. Men tyckte att tiden inte stämnde när jag bokade det. Men men tänkte inte så mycket mer på de. Så när jag kliver in i salen så är det två instruktörer. Min första tanke var att yes nu ska dom köra de nya passet, men icke sa nicke! Så börjar dom snacka om att köra slut på kroppen extra mycket och lite andra saker. Jag tänkte men va fan äre som ska hända. Ja men jo då har jag gått och bokat ett Body Combat Challenge pass. Dom kör två BC pass på raken. Jo tackar för det!

Tack gud för att du straffade mig! hahaha Men är hel nöjd med min insatts. Och kroppen är mör och helt slut körd!



Kommentarer
Marlén

Snyggt jobbat bruden <3

2011-12-18 @ 22:47:55
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
sarah

läser du mogis.se blogg?



http://www.mogis.se/category/dagens-outfit/

2011-12-21 @ 01:33:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0