Belv taggad!

Jag såg att en vän till mig hade lagt upp det kommande bodypump passets tracklist. Och det ser mycket lovande ut tycker jag. Det är många bra låtar. Jag tänkte därför lägga upp dem här i detta inlägg, jag hittade tyvärr inte alla men dom som jag hittade :)

Bodypump 78

Warmup: Saturday – Basshunter
Squats: Beautiful Monster (Damn-R Remix) – Mick Lion
Chest: Sweet Child O’ Mine – Swade
Back: Tonight Is The Night 2K10 (Extended Mix) – Raindropz! vs Le Click
Triceps: Yeah 3x – Chris Brown
Biceps: Raise Your Glass – Pink
Lunges: Firework (Klub Smasherz Remix) – Galaxy Surfers
Shoulders: Welcome To Africa (Short Cut) – Paffendorf
Abs: Please Don’t Go – Mike Posner
Cooldown: Just A Dream – Fire & Ice
Alternate Biceps: Escape Me – Tiesto feat. CC Sheffield

Visst var det bra låtar ? :)

Jag kommer ialla fall försöka ta mig på dessa pass nu, göra det till en rutin igen. :) Förkylningen som jag hade har ställt till de rejält. Sedan har jag bytt kostvanor så det har gjort så att kroppen har varit mycket tröttare nu innan den vänjer sig. Men snart är jag i full gång igen. Jag har tränat en del nu i vckan på gymmet och det går bättre och bättre :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0