Done!



Då var dagens träningspass avklarad! Det blev ett ben & mage pass. Super skönt att få pumpa benen litte ;) Gjorde lite armhävningar också. Sedan som avslutning körde jag 15 snabba&hårda minuter på Ct'n. Så efter detta träningspass är min kropp helt slut kan jag säga! :) Men de känns mycket bra att få igång träningen igen. 

Har lega lite lågt med den iom att jag har varit förkyld och att kroppen håller på att ställa som sig nu när jag har bytt kostvana. Kroppen blir lite tröttare och orkar inte på samma sätt nu som för ett par veckor sedan. 

Men nu skall jag komma i gång igen. Har varit ute och gått en hel del men inte kört något riktigt hårt träningspass. Så lite nöjd är jag iaf :)  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0