Tisdags träning

Idag kör vi på samma pass som alla andra tisdagar. Core och Pump. Jag är riktigt taggad faktiskt. Så idag får de kanske bli ökning för min del. Men jag får kanske vara lite försiktig. Jag har ju bokat ett Box pass på torsdag. Jag mötte ett gäng med NC'are på Sliver/Harrys. Så då blev det att utmana sig själv och köra ett box pass. Vilket jag inte har gjort på jag vet inte huuuur många år. Jag har ju inte kört det på Nc för att jag inte känner någon som tränar där och mylove är inte så sugen på att gå på pass. Så nu utmana Henke mig att köra med honom. haha Jag kan redan känna hur trött jag kommer bli. Men en kämpe/tävlingsmänniska som jag är så tar jag utmaningen och kommer ge gärnet! :D



Idag skulle jag ha varit ledig egentligen men fick hoppa in och jobba. Vilket känns både på gott och ont. Jag kan bara säga att det kan bara bli bättre och det kommer bli bättre! I promise! ;D


Nu skall jag tagga till riktigt ordentligt här innan jag åker iväg till gymmet! :) Hoppas allt är bra med er mina trogna läsare!? :)
Puss♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0