Friday

En härlig fredag är här. Jag känner mig på gott humör och har en massa energi:) igår var en helt träningsfri dag. Det var skönt. Både för kropp och själ:p mina ben, baksidan hade tränat hårt dessa dagar:) 👍 och idag känns det bättre! Så ikväll blir det ett hårt pass i gymmet! Vila på lördag och 2 gruppträningspass på söndag! Härligt! Ska under helgen försöka klura ut hur mina veckor ska se ut:) men kanske ett undantag under jul helgen. De är ju lite typiskt att man ska börja köra hårt och så kommer julen ;) haha! Jag får helt enkelt köra på en "lätt" variant!:) och inte överdriva med mat och sötsaker! :))

Nästa veckas upplägg är istort sett klart! Jag hinner med mina 5 pass på 4 dagar! Bra jobb Sarah!! Det blir spinning, och ev core och 3 pass i gymmet!;) GOGOGO!!

Hur ser eran träning ut?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0