Snart dax!

Nu är de snart dags att kliva in på gymmet! Igår var det ett mycket bra pass, hoppas detta pass blir snäppet bättre! KÄMPA SARAH!! ;p haha

Taggar till grymt bra låtar på radio play!
Jag är grymt glad att jag har hittat tillbaka till min träning. Detta år kommer bli grymt! Jag längtar redan till nästa dags träning! Haha är ja knäpp elle?;)

Man kan alltid göra någon form av träning. Det gäller bara att vara bestämd och hård mot sig själv när man ska börja! Sedan kommer de vara tufft ett par gånger men man lär sig att älska det jobbiga;) right?

Hur går det med eran träning? Har ni några mål?



Kommentarer
Nina

Blir så taggad på träning när ja läser din blogg! Keep up the good work ;)

Svar: Tack Nina! :) Fock har ja inte tränat på ett par dagar nu men imorgon kör jag igen! Tränar du något?
Sarah

2012-12-20 @ 14:43:40
Nina

Japp!Dock har ja inte hunnit nu på ett tag men efter nyår ska ja börja igen ;)

2012-12-27 @ 22:14:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0