Pump - Pepp!

Sitter och lyssnar på kommande bodypump pass låtar! oh yeah! Jag kan säga att jag längtar tills den nya releasen kommer! Dags att lägga i en högre växel på nuvarande pass! Så man får lite värk i musklerna!! För de vill vi ju ha! Right? ;)

Jag körde ett pump pass när jag var i Karlskoga tillsammans med Syster och Annelie. Det var det roligaste träningspasset på länge. Det är sååå mycket roligare att ha med sig en vän/vänner på ett tränings pass. Man kan utmana varandra till max och peppa varandra så mycket mer än när man är själv och kör. Men jag får utmana mig själv mot instruktören istället då ;) haha Hur de nu kommer sluta?

Det var en sak jag har saknat så enormt mycket. Men jag har klarat mig galant utan någon träningskompis. Och kommer nog klara de hädan efter också :) För allt sitter i huvudet! Det är bara jobbigt att komma över den där förbannade tröskeln. Men sedan går det som på räls! :) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0