Nytt - Spinning!

Jag köpte mig ett nytt träningslinne och en ny sport topp idag. Va bra det är med rea och födelsedags pengar! :D Jag vart nöjd med mitt köp och svettade in plaggen idag på ett medel spinningpass. Ett kanon bra pass. MEN att ha sendrag eller vad sjutton jag hade/har i ena foten/tån så kunde jag bara ge fullt 100% på halva passet men jag körde så gott det gick! BLÄ! Det får bli nästa gång. :) Det första spinningpasset jag var på var sådär. Musiken var inte taggande för fem öre tyckte jag. Men denna gång så var musiken helt i min smak, nya och bra låtar! I like!





Kommentarer
Annelie

Snyggt! Tänkte köpa nytt när vi kommer till jönkan! Längtar!! :)

2012-01-18 @ 23:52:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0